Doktor nauk prawnych, radca prawny, specjalista w zakresie prawa Unii Europejskiej, prawa medycznego, prawa międzynarodowego oraz regulacji dotyczących nowych technologii. Pełnomocnik Prezesa Krajowej Rady Radców Prawnych ds. Nowych Technologii, członek Komisji ds. Sztucznej Inteligencji przy Fédération des Barreaux d’Europe (FBE) oraz Komisji Prawa Międzynarodowego przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie. Adiunkt na Wydziale Prawa Uniwersytetu SWPS, współtwórca rekomendacji „AI w pracy radcy prawnego”.
Od lat łączy prawo z nowymi technologiami, ze szczególnym uwzględnieniem sztucznej inteligencji (AI). Prowadzi szkolenia i warsztaty dotyczące praktycznego zastosowania narzędzi AI – takich jak ChatGPT, Microsoft Copilot czy Claude – w pracy prawniczej, doradztwie biznesowym, analizie prawnej, procesach decyzyjnych, badaniach naukowych oraz zarządzaniu wiedzą w organizacjach. Współpracuje z kancelariami prawnymi, firmami farmaceutycznymi (m.in. Adamed, AstraZeneca, Pfizer), jednostkami administracji publicznej (m.in. Urząd m.st. Warszawy, Gdańskie Centrum Usług Wspólnych) oraz instytucjami akademickimi (Uniwersytet SWPS, Akademia WSB).
Jest autorem licznych publikacji obejmujących m.in. zagadnienia tajemnicy lekarskiej, odpowiedzialności za błędy medyczne, prawnej ochrony życia, prawa konstytucyjnego, unijnego i międzynarodowego oraz prawnych aspektów nowych technologii. Do jego dorobku należą m.in.: rozdział w monografii Tajemnica lekarska i odpowiedzialność za jej naruszenie (2021), artykuł Correction of errors in legal acts of the European Union (2024), rozdział dotyczący pandemii COVID-19 w monografii Pandemia COVID-19 a prawa i wolności obywatela (2020) oraz prace dotyczące technologii blockchain i jej wpływu na społeczeństwo europejskie. Brał udział w międzynarodowych inicjatywach i pracach komisji opracowujących standardy prawne na poziomie globalnym. Regularny prelegent na konferencjach krajowych i międzynarodowych, prezentuje połączenie solidnej wiedzy prawniczej z innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi, kładąc nacisk na łączenie teorii z praktyką oraz dostosowanie treści do realnych potrzeb odbiorców.